tiistai 4. tammikuuta 2011

semmonen normaali päivä

sori kun en ole kirjoittanut tänne maanantaina kun olin sannan luona yötä niin en viittinyt ruveta kirjoittamaan siellä mitään. mutta nyt kirjoitan.... eli siis olin sannan luona yötä maanantai-tiistai välisenä yönä : ) sanna asuu vanhassa vaasassa niin soitin sitte äitille että jos se vois tulla hakemaan mut sieltä pois kun olin mennyt sinne pyörällä ja kun sielä on niin kylmää.... no jouduin sitte pyöräilemään sieltä pois kun meillä ei oo sitä pyörä koukkua tai siis sitä telinettä : xx no sitte kun pääsin kotiin vihdoin ja viimein niin menin koneelle ja sillee...  sitte rupesin kyseleen kaikilta että voiko ne olla mutta KUKAAN ei voinu olla : ( no mutta sitte oon ollu vaan kotona kun en mä yksin viittiny lähtee tonne minnekkään ulos.... oon yrittäny ottaa tänään kuviaki mutta tuli niiiin huonoja niin en sitte viitti laittaa niitä edes tänne...  eli oon vaan ollu koneella ja leikkiny mun 5 kuukautisen pikkuveljen kanssa ja sillee... toivoisin että huomisesta tulis vähä hauskempi päivä kun tästä päivästä, mutta kyllähän se tälleenki voi mennä : ) no mutta ei mulla sitte muuta... niin paitsi että yritän tässä puhua karon kanssa ruotsia : pppp heidå!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti