sunnuntai 9. tammikuuta 2011

no mulla on ollu tänään aika normi päivä.. no oon ollu kattoos vaan mummaa ja käyty kaupas ja sillaii : p mut sitte viideltä mut vietiin mustasaareen saskin luo kun meillä oli jengi ilta  xp  siel oli niiiinn kivaa me saatiin sellaset sydämet johon piti kirjottaa oma nimi ja sit kaikki sai kirjottaa siihen positiivisii asioita : D ja sit mä olin vuoden pilvenpiirtäjä! xpp vaikka en mä nyt niin pitkä edes oo paitsi jos meijän joukkuetta vaan katotaan niin oonhan mä meistä pisin : DD no mut tultiin hakemaan sieltä joskus seittemän jälkeen ja sitte käytiin hakemassa erinin huivi kun se jäi mumman luo ; p ja nyt mä vaan tässä kirjottelen ja syön samalla leipäää! : DD mutta en mä nyt oikeen keksi muuta PAITSI että karo istui roskiksessa ja sulatti meijän suklaat! : DDDD hahah! niiin no joo mutta ei mullapi sitten muuta laitan niistä sydämistä kuvat tänne joku toinen päivä kun en nyt löydä sitä johtoo että voin laittaa ne kuvat! : D nii no muutta heippa ja öitä! = )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti