perjantai 7. tammikuuta 2011


jjuu... eli en jaksanu eilen kirjottaa mitään tänne kun olin niiiin väsyny mut joo nyt taas kirjotan...mä lisään tänne sitte vähän eilisiä kuvia kun en ottanu tänään kuvia enkä eilen kirjottanu nii sitte sillälailla  : ) no mutta mulla oli tään koulua : o ihan tyhmää kun meilkein kenelläkään muilla ei ollu ku vaan meillä, kaikki muut koulut oli ollu lauantaina kirkossa,mutta kai me sitte saadaan joku päivä vapaaks sitte : o mutta mä olin tänään jennankaa ja soiteltiin kaikille ja läheteltiin viestejä mut kukaan ei voi olla : ( mutta kyllähän meillä oli kivaa ihan kahestaanki kun yritettiin päästä lumikasasta pois kun jäätiin sinne jumiin  : xx ja sitte mentiin kaukaloon potkimaan mun mehupulloa jossa oli vielä mehua aika paljon : ) sitte mä avasin sen pullon vähän ajan päästä ja sit sieltä vaan lensi mehua ainaku potkastiin sitä : D loppujen lopuks se oli ihan tyhjä ja sit justiin hyvään aikaan jennan piti lähteä ja tällee.. ja nyt vaan istun tääl koneella ja sillee.. et ei tässä enää muuta. sori jos nää postaukset on niiin lyhyitä mut en ikinä keksi että mitä mä kirjottaisin : D mut joo huomenna uudelleen ja jos sitte vaikka tuliski joitain : DD heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti