lauantai 1. tammikuuta 2011

eipä mitään erikoista!

okeii, eli tein tän blogin vasta tänään ja heli auttoi mua koska en olis osannu tehdä tätä ilman sitä! : ) mulla oli 22.12 synttärit, mua ärsyttää kun oon synty niin myöhäänn, kun kaikki kaverit on aina vanhempia, mutta eihän sille mitään voi... mä rakastan musiikkia ja eläimiä, mulla on musta kääpiövillakoira,ninni : ) mä harrastan cheerleadingiä se on ihan parasta, en vois kuvitellakkaan että lopettaisin sen : ) mutta okei nyt kerron vähän tästä päivästä. olin helin luona yötä ja laitettiin herätys 12, mutta se vähän venyi : ) sitten oltiin vaan koneella johonki puoli 3 asti, sitten lähin kotiin ja nyt sitä tässä istutaan vieläki : ) mutta meen pian helin kanssa takasin ja silleen : ) toivottavasti tästä päivästä tulee yhtä kiva kun eilisestäki, kun saatiin nauraa vastalihakset ihan kipeiks! : ) mut niin yritän muistaa kirjottaa tänne joka päivä ja tälleen : ) niin että HEIHEI! : ))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti