lauantai 6. elokuuta 2011


nojoo siitä onki jo kauan aikaa ku oon viimeks tänne kirjotellu! mä en tajua miten tää on menny tälläseks et mä en oo kirjotellu tänne ollenkaan! ja nyt ku on tylsää nii muistin tän ja rupesin sitte kirjotteleen! :) nojoo ei mulle oo oikee tapahtunu tänää mitää ihmeellistä, heräsin siinä joskus kahen aikaan ja tälleen, menin sitte koneelle vaan nopeesti käymään ja menin sitte syömään aamupalaa! :) no siiis mä oon ollu kotona ihan koko tän päivän ku tuola ulkona sataaa ja silleen eikä kukaan voi edes olla eikä mitään ; < mut hei huomista päivää odotellessa! :) ei saa masentua tästä :) nojoo mä nyt kerron vähä tästä mun koko lomasta ku muuten tää jäis niin lyhyeks tää teksti! :) no mulla on ollu nyt kesälomalla rippijuhlat 10.7, sain 420 euroo, eikä mulla oo enää paljoo edes jäljellä :o no sitte mä oon ollu kaks kertaa powerparkissa :) ekan kerran olin vaaan mun perheen kanssa ja mun mumma ja paappa tuli mukaan meijän kans :) no sitte se toinen kerta nii menin mun kaverin jossun kanssa, meillä oli niiiiiin kivaa,haluisin sen päivän takasi ja heti! ja mä uskalsin mennä BOOSTERIIIN!!!! se oli niiiiin kiva, se ei edes ottanu mahasta :O se näyttää paaaaljon pahemmalta mitä se on! se oli niiiin ihana oikeesti! ne jotka ei oo ollu siinä vielä nii oikeesti kannattaa mennä :) se ei oo paha! :) mutta joo mulla olis jonku verran uusia kuvia mutta en oo ehtiny laittaa niitä koneelle nii laitan niitä sitte vähä myöhemmin! laitan nyt jotain vanhoja kuvia! :) mutta jooo ei mulla ooo mitään muuta ihmeellistä m0ikkelisk0ikkelis!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti