torstai 11. elokuuta 2011

no mä menin siinä joskus yhen aikaan kirkkoherranvirastoon Johannan kans, ku meijän piti viedä ne megajatkis laput! :) no sitte ku me lähettiin sieltä pois nii meijän peräs pyöräili ihan yli kauan joku yli pelottava paappa! se oli oikeesti yyli pelottava! : D no sitte ku se paappa ei enää seurannu meitä nii me mentiin ihan hetkeks vaan istuun tohon koululle ja tälleen! : D no sitte me kummatki lähettiin kotiiin koska olin luvannu olla helin kans tänää niinku! no sittte ku mä pääsin vihdoin helin kans nii mentiin koiran kans lenkille ja sit istuttiin aika kauan helin luona vaan ja mietittiin et mitä tehään! no sitte me päätettiin mennä tankkaa helin skootterii ja sit sieltä hutskin koululle! :) no sieläki me jumitettiin ihan sairaan kauan ja tälleen no sitte meillä tuli kauhee nälkä ja päätettiiin et heli lainaa mulle rahaa ja sit mentiin hakee hesestä ruokaa meille ja sitte syötiin niitä ja katottiin salkkareita! : DD no sitte ku ne salkkarit loppu nii meillä alko ihan justiin yhteis treenit! : D se oli kyll kivaaa! : D no sitte treenien jälkeen mä oon vaan istunu koneella! :DD VOI meillä on huomenna taiteiden yössä esitys, se jännittää silleen vähä, m ut ei paljoo koska tiedän että meillä menee hyvin! : DD JA VIELÄ sitä että KOULUT ALKAA PIAN!! oikeesti ihan tyhmää! : DD nojoo mutta nyt vois mennä nukkumaan! : :) öitä kaikki prinsessat!<3 :)



1 kommentti:

  1. http://irememberyoursmilehheli.blogspot.com/2011/08/top-10.html <-- sua oottaa haaste! :)

    VastaaPoista