maanantai 28. helmikuuta 2011

Nyt muistan kirjottaa :D  noniin mutta olin tänään härmässä käymässä, ku sielä asuu mun mumma... lähettiin sinne joskus siinä 11 aikaan jo ja olin sitte kotona johonki neljän aikaan sitte lähin heti Josefiinan ja Jossun kans pihalle, ja odotettiin Jennaa. Sitte ku se tuli vihdoin ja viimein niin mentiin meille ja mä söin ja sit me vähä tansittiin Josefiinankaa : DDD sitte lähettiin kauppaan ostaan vähä jotain hyvää : p ja mentiin kotipizzaan.. mä vähä leikin selllasen tulisen kastikkeen kans, en muista sen nimeä edes enää, mä vaan laiton sitä Jossun ja Jennan pizzoihin ja sit silleen... : D sit seistiin siinä kotipizzan edes ainaki puoli tuntia ja säädettiin kaikkee, sitte mentiin jäälle ottamaan kuvia ja näi. No sit kello oli jo aika paljo ja me lähettiin kaikki kotinn...huomenna pitäis taas olla samalla porukalla, katotaan mitä siitä päivästä tulee :D heihei!  laitan myöhemmin kuvia tästä päivästä : ) < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti