perjantai 4. helmikuuta 2011


mulla oli koulua 8-15 -.- mut se päivä menee aina kuitenki sillee aika nopeesti ku on vaan ekaks kaks tuntia liikkaa missä meillä piti olla luisteluu mut sitte meillä oliki käsipalloo.. sitte meillä oli enkkua no sellanen perus tylsä tunti :p no sitte meillä oli kaks tuntia valinnaista missä mulla oli sitte laulua.. no me laulettiin jotain ihan ihme lauluja, en edes tienny niitä tai mitään, että ei siinä mitää... no sitte meillä oli äikkää ja meil oli siel MARKKU... no mut sitte viimenen tunti oli sitte maantietoo, siel me katottiin jotain videoo maailman synnystä tai justiin jotain tollasta.. JEE ja sitte kotiin! : D   mä menin kuudeks botnia halliin mun vanhan joukkueenkaa tekeen stuntteja ja silleeen... mulla on ihan kauheee ikävä niitä kaikkia ; < no me oltiin sielä jotain kaks tuntia eli lähettiin siinä kaheksan aikaan pois sieltä, sitte oon ollu vaan kotona, mut vitsi noi tän päivän salkkarit oli jännittävät ; oo pakko nähdä maanantaina että mitä tapahtuu pepille ja katariinalle : DD no mutta ei mulla sitte muuta... mörjens!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti